Az irodai forgószékek beszerzése nem mindig egyszerű feladat, különösen, ha több termékről van szó. Azonban cégünk segítségével egyszerűbbé és költséghatékonyabbá teheti ezt a folyamatot. Személyre szabott ajánlatunkkal igyekszünk minden ügyfél igényét kielégíteni, legyen szó akár csak néhány szék megvásárlásáról, akár egy teljes irodai berendezésről.
Hogyan kérhet árajánlatot?
1. Telefonon:
Hívjon minket bizalommal és szakértő kollégáink azonnal segítenek! Adja meg a kívánt termékek jellemzőit, mennyiségét, és mi rögtön elkészítjük az ajánlatot. (Nyitvatartási időben tudjuk fogadni hívását hétfőtől csütörtökig 9 órától 16 óráig, pénteki napokon 9 órától 15 óráig, hétvégén zárva tartunk)
Kapcsolat oldalunkon minden elérhetőségünket megtalálja >>>
2. Űrlap kitöltésével:
Az űrlapon keresztül is könnyedén elérhet minket. Csak töltse ki a szükséges adatokat, írja le igényeit és mi hamarosan válaszolunk.
3. Webáruházban történő kosárba helyezéssel:
A webáruházban a termékek melletti "Kosárba" gombra kattintva tudja összeválogatni a kívánt termékeket. Miután befejezte a válogatást, a "Kosár" menüpont alatt található "Tovább a pénztárhoz" mellett válassza az "Ajánlatkérés" opciót.
Miért érdemes árajánlatot kérni?
Mert már 3-5 irodaszék vásárlása esetén is tudunk kedvező árat és kiszállítást biztosítani. A kedvezmény mértéke természetesen a modell és a teljes vételár függvénye. Az árajánlatkérés lehetősége egyszerű és gyors módja annak, hogy a legjobb árat kapja irodai székeire. Emellett lehetőséget biztosít számunkra, hogy a legjobb ügyfélszolgálatot nyújtsuk Önnek, mert a személyre szabott ajánlatokban figyelembe vesszük az Ön igényeit és preferenciáit. Várjuk megtisztelő érdeklődését és reméljük, hogy irodai forgószékeink között megtalálja az Ön és munkatársai számára tökéletes darabot.