Az élet jobb a sütikkel - és nem csak az asztalon. A többségünk egyetért abban, hogy a sütik, vagy más néven "cookie-k", jobbá teszik a böngészési élményt. A pannontheta.hu weboldalán mi is sütiket (cookie-kat) használunk annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak.

Ezek közül néhány süti alapvetően szükséges ahhoz, hogy weboldalunk megfelelően működjön. Mások pedig segítenek nekünk abban, hogy megértsük, hogyan használják az oldalt látogatóink, így folyamatosan javíthatunk szolgáltatásainkon. Emellett célzott cookie-kat is alkalmazunk, amik segítenek nekünk abban, hogy a legrelevánsabb tartalmakat kínálhassuk fel Önnek.

Az Ön beleegyezése alapján alkalmazzuk ezeket a sütiket. Kérjük, kattintson az "Elfogadom" lehetőségre, ha szeretné folytatni a böngészést sütik alkalmazásával. Ha azonban szeretné testre szabni, mely cookie-kat fogadja el, kattintson a "Beállítások módosítása" gombra, és válassza ki az Ön számára elfogadható süti-típusokat..

Fizetés, szállítás

A házhoz szállítás munkanapokon történik.

Szállítási költségek:

      1. Személyes átvétel Forgách utcai üzletünkben: Ezen fizetési mód választása esetén szállítási költség nem terheli az ügyfelet. Üzletünkben készpénzzel illetve bankkártyával is fizethet!
      2. Banki átutalás (előre): földszint bejáratig és emeletre is AKCIÓ! jelenleg ingyenes a szállítás!
      3. Utánvétes fizetés: földszint bejáratig és emeletre is AKCIÓ! jelenleg ingyenes a szállítás!
      4. OTP SimplePay online bankkártyás fizetés: földszint bejáratig és emeletre is AKCIÓ! jelenleg ingyenes a szállítás!

Alkatrészek kiszállítási díja (székgörgő, gázlift, székmechanika, lábkereszt, karfa, lábtartógyűrű) nettó 2000 Ft azaz bruttó 2540 Ft.

FONTOS: A megrendelt termékek mennyiségtől és súlyától függően számítunk fel szállítási költséget. Bizonyos terméktípusok (például tárgyalószékek vagy várótermi padok) utánvéttel nem rendelhetőek!

A webáruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg. Vásárlás esetén a megrendelés teljesítésének további feltétele, hogy a Vásárló a megrendelt termék vételárát és esetleges kiszállítási (ha felmerül akkor csomagkezelési) díját megfizesse.

  • A kiszállítás költségét és az esetleges csomagkezelés díját a Szolgáltató határozza meg a Vásárló által megrendelt termék(ek) árának és mennyiségének figyelembevételével.
  • Szolgáltató viseli azt a többletköltséget, ami a termékszállítási akadályokkal összefüggésben merül fel.
  • Szolgáltató a megrendelt termék kiszállításáról Magyarország teljes területén szerződött futárszolgálattal, saját autóval vagy a vásárló külön kérésére a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatás igénybevételével gondoskodik. Miután a Szolgáltatónak (Pannon-Theta Kft. – irodaszekfutar.hu) nincs egyedi szerződése a Magyar Posta Zrt.-vel a Vásárló által megrendelt csomag(ok) Postára juttatásának díját (nettó 2000 Ft azaz bruttó 2540 Ft) is felszámoljuk Vásárlóink részére.
    Kérjük, amennyien a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatással kívánja megkapni megrendelt termékeit úgy azt a vásárlási folyamat során a megjegyzés rovatban egyértelműen jelezze.
    A megjegyzés szövegmezőt a pénztár oldalon legalul találja.


    Amennyiben ilyen jellegű utasítást nem kapunk, úgy fenntartjuk a jogot eldönteni, hogy a szerződött futárszolgálattal vagy saját autóval teljesítjük a megrendelt termékek kiszállítását.

    A Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatás díjai:

    – Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
    – Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
    – Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
    – Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
  • Amennyiben a fizetés előre történik (Banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel) úgy az esetlegesen felmerülő szállítási és csomagkezelési díjat utólagosan kiszámlázzuk és csak ennek a számlának kifizetése után adjuk fel a megrendelt terméke(ke)t. Ez a plusz költség jelenleg kizárólag a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatás igénybevétele esetén merül fel. A szerződött partnerünkkel és saját autóval a szállítás vásárlóink részére ingyenes és csomagkezelési díjmentes.

Az irodaszék vagy irodabútor megrendelésekor javasolt, hogy a Vásárló telefonszámát adja meg a Szolgáltató részére, így szükség esetén a Szolgáltató, illetve megbízott szállítója telefonon is kapcsolatba tud lépni a Vásárlóval.

Szállítási határidők:

Bizonyos termékeket raktárkészletről szállítunk, egyes termékek viszont csak a megrendelés után kerülnek legyártásra. A termékek adatlapján ezt Raktáron illetve Csak rendelésre gyártva sorokkal jelöltük. A gyártandó székek várható szállítási idejéről kollégánknál tud tájékozódni elérhetőségünk valamelyikén. A raktáron lévő termékeket a szállítási címtől függően átlagosan 3-7 munkanap alatt szállítjuk, amennyiben ez esetleg valamilyen oknál fogva csúszna, arról telefonon értesítjük a megrendelőt. Ha esetleg bizonytalan egy termék elkészülési idejét illetően, vagy érdeklődne a pontos szállítási napról, kérjük keressen minket elérhetőségeinken!

A termékszállítással összefüggő további tudnivalók

Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések, külföldi beszállító késedelme – miatt következik be.

A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.

Figyelem: Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére, a szállítmányozási cég számára megfizetett további díjazás fejében. A további díj összege a kézbesítési címtől függ; erről a szállítmányozási cég az újbóli kézbesítés előtt tájékoztatni fogja.

A székek összeszerelése felár ellenében történik. Ennek részleteiről érdeklődjön kollégáinknál!

Esetleges reklamációját kérjük, jelezze felénk a info@pannontheta.hu e-mail címen, a (36-1) 412-0488-as telefonszámon, vagy a Pannon-Theta Kft – 1139 Budapest, Forgách utca 9/B. postai címen.

Lehetőség szerint adja meg a rendelésszámát, a termék cikkszámát és darabszámát és a probléma leírását, ill. az esetleges mennyiségi eltérést vagy a szállítási sérülést. Kollégáink mindent megtesznek a gyors ügyintézés érdekében!