[...]
6. Garancia, szavatosság
6.1. Kötelező jótállás
A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, melynek értelmében a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.
6.2. Önkéntes jótállás
Termékeire vonatkozóan a Szolgáltató a Weboldalon szereplő tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.
6.3. Szavatosság
Fogyasztói szerződés esetében Ügyfél a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint jogosult a teljesítés időpontjától számított, terméktől függően 1-5 éves elévülési határidő alatt érvényesíteni szavatossági jogait. Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles azt a Szolgáltatóval közölni. Szolgáltató felé. Amennyiben a hiba bejelentésére annak felfedezését követő két hónapon belül nem kerül sor, úgy Szolgáltató a Polgári Törvénykönyv rendelkezései értelmében kötelezheti az Ügyfelet a további használatból eredő többletkárok megtérítésére.
6.4. Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés, azaz az áru átvételének időpontjától, a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.
6.5. Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.
6.6. A jótállás időtartama alatt Szolgáltató a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Ügyfél választása szerint megfelelő árleszállítást kérhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
6.7. Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket cseréjéről gondoskodni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
[...]